Vardagen vs träningen

 Halvvägs in i en ny vecka. Förra veckan blev en bra träningsvecka med ca 10 timmar bra träning, men den här veckan har det inte blivit någon träning alls. Vardagen har kommit emellan och så kan det vara ibland.. ingen större fara egentligen fast jag känner att jag mår mycket bättre när jag får träna
Jag gjorde dock iordning lite träningsplanering förra veckan, eftersom det kan vara olika mängd träning man har att tillgå varje vecka så gjorde jag flera olika planeringar. Jag gjorde planering för 8,10,12 och 15 timmar samt så planerade jag upp det månadsvis utifrån vad jag behöver satsa på. Jag har med längdskidor, styrka, cykel, löpning och simning. Det bästa vore att få till 15 timmars träning men jag tror att det kan bli svårt så jag hoppas få till 12 timmar.
 Jag har nästan oljat klart vår fina veranda iallafall, det är bara utsidan som är kvar och då behöver jag dona med en stege så det tar jag nästa gång jag har tid. Det är ju till fördel att man kan mysa på lite extra när man kan också ;)

Älskar, älskar , älskar våran gård!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande