Hej!

Det har inte alls blivit mycket träning den här veckan, har liksom inte haft något direkt sug efter det och så är det ibland. Helt normalt :) Dock lite tråkigt eftersom jag vet hur bra jag mår när jag är sådär pigg, äter bra och får träna och röra på mig mycket men ibland blir det inte så och så är det.
Det beror dels på att jag ätit lite halvdåligt eftersom jag kommer ur rutinerna när jag varken pluggar eller jobbar så mycket, sen har jag varit lite fundersam och halvdeppig på grund av oro kring framtiden. Men jag är så och jag måste bli bättre på att inte gå ner för mycket i mina funderingar.

Träningen förra veckan bestod av rullskidor och löpning, två långa turer och så lite Grit med gymmix. Vi har även fått till köksdelen vi hållit på med och snyggt som satan, så otroligt stolt är jag ! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande