Rullskidor

Köpte nya löparskor i fredags, ett par Nike Pegasus 32 och det visade sig att dom var riktigt sköna att springa i, dock har jag fått en ordentlig träningsvärk i högra vaden och lite ont  knäet, jag vet inte om det är för skorna eller att knäet blev överansträngt på Lidingöloppet kanske.
Har även kört en del rullskidor, men senast så körde jag av spetsen på ena staven. Idag ska det ha blivit fixat och tänkte hinna köra 1,5-2mil innan jobbet.
Igår körde jag Grit på Gymmix och det kändes bra. 

Har även blivit duktigare med maten, äter bättre och mer men grönsaker skulle jag absolut kunna äta mer. Läser en kurs som heter Kost och Prestation och har lärt mig en del faktiskt.  Kan berätta mer någon gång. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande