Löpning på berget

Hejsan hoppsan!



Sitter och pluggar men behövde pausa lite så tänkte att ett blogginlägg passar perfekt!
Igår blev det ingen träning, gick upp, tog ut hästarna och sen drog jag till Gävle för ett seminarium om cellen, seminariet var riktigt dåligt förresten, folket kunde ju ingenting! Tur läraren kunde berätta en del iaf, så lite lärde jag mig allt. Sen missade jag tåget med fem minuter och väntade på nästa, då visade det sig att det var ersatt med buss och den bussturen tog 2 timmar och 20 minuter, lite skillnad mot för att åka tåg då det tar 1 timme och 40 minuter... Men som tur var träffade jag på Viktor, en gammal klasskompis och vi tittade på film hela bussresan, rätt soft ändå :) Men jag hann inte med träning, däremot kom Joel vid tio så vi käkade lite burgare och såg på "Morgan och Ola-Conny".

Höst i Gävle



Höstklädd


Åkte förbi Max på hemvägen, kul när man satt och var hungrig..

Såg nästan klart på Pulp fiction. Så jäkla konstig film!

Idag har jag sprungit med Elvis på berget, blev väl ca 6-8 km, gick jävligt bra iallafall :D






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande