Lördagsmys

Tjena!

Har idag fixat till i källaren där vi har tv´n och eldstaden så nu är det ganska så mysigt, är dock inte helt nöjd än.. Men nu har jag tänt massor av ljus och tv´n står på så jag trivs.


Jag har pluggat en hel del idag men det är fortfarande massor kvar att lära. Jag har även hjälp pappa med fläktsystemet på vinden i huset vi hyr ut så nu är vi klara där. Jag och Elvis har varit på promenad men det har inte blivit nå löpning, går efter någon slags plan och enligt den var det vilodag idag. Sprang dock igår, ungefär 7,5 km på 48 min. Kanske inte någon supertid men för mig går det framåt. Imorgon ska jag springa intervaller är det tänk så vi får se hur det går.

Nu är det höst på riktigt, hoppas vintern kommer snart!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande