Oktober rullar på :)


Hej!

I fredags tog jag bussen till Sundsvall för att träffa en gammal klasskompis och vara barnvakt, enda träningen jag fick den dagen var mockningen i stallet.. Jag fick lite plugg gjort också men alldeles för lite.



 I lördags var vi på broinvigningen i Sundsvall och shoppade i Birsta.




Theo skulle på maskeradkalas :)



I söndags pluggade jag, sprang med Elvis och hade filmkväll med en vän.

Nyinköpt och fy vilken träningsvärk i magen jag fick!

Nyinköpt från Lagerhaus och IKEA

Nya kjolar från New yorker

Jacka från New Yorker

Nytt inslagninspapper från Lagerhaus, samt tråd, hundleksak från Biltema och ljus från IKEA

Mysigt

Filmkväll! 

Elvis ville helst leka hela tiden men tyckte jag var hemskt tråkig som inte hade tid för honom...

Igår blev det ingen träning förutom mockning i stallet, promenad med hunden och promenad till och från skolan.
Hade seminarium i Gävle och när jag kom hem var jag så trött så jag sov till 21.30 och sen satte jag med plugget.

Ett varmt bad med skum 

Plugg och tända ljus


Idag har jag pluggat, gjort lasagne och sallad, städat i stallet, pluggat, sprungit slut på mig och pluggat lite till :p



Köpte till middagen hos Anna och Mårten imorn


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande