Regn, regn och åter regn

Det har nu regnat i fem dagar och jag är sjukt less, man blir så seg!
Igår blev det ingen träning, hann helt enkelt inte med och dessutom var benen rätt slut så det var väl meningen att dom skulle vilas då antar jag.
Idag har jag tagit en promenad med Elvis och hållit på i stallet, det är dagens motion hittills. Jag kände mig på så sjukt dåligt humör efter jag hade pluggat ett tag, kändes som jag skulle kunna ha sönder saker runt omkring mig så då tog jag Elvis och gick en sväng i regnvädret, shit vad humöret gick i topp! Helt otroligt att det har sån effekt på mig! Jag bara log åt regnet och gick på med en jävla fart, så underbart att röra på sig!
Ikväll blir det löpning med en kompis och hans hund så det ska bli kul, hoppas dom inte ställer inte bara för regnet men då får jag väl springa själv då, är ju rätt van vid det, jag och Elvis .

Nu ska jag fortsätta läsa på om nervsystemet. Hare så bra!

Från gårdagens taco-/spelkväll





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Offsesason

Nya mål

Påskfirande